Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Άρωμα Χριστουγέννων και ενα βραβείο!

Για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα των ημερών που πλησιάζουν!
Το τζάκι ανάβει πια καθημερινα!
Χθες εκτός απο το τζάκι, πήρε και η κουζίνα μας "φωτια"

Πρόβα για Χριστουγεννιάτικες μυρωδιες λοιπον και χρώματα των εορτών!







και αφου τα φτιαξαμε ..... τα απολαύσαμε το βραδακι με ζεστό γάλα δίπλα στο τζάκι!

Ξεκινήσαμε και τα δεντράκια της marthas



ωρε ..... πολύ δουλεια εχουν αλλά γίνονται τελεια 


Για το τέλος άφησα ενα μεγάλο ευχαριστώ στην Μαρία
για το βραβείο που μου χάρισε 


Καλημέρα να εχουμε ολοι μας!
Εκτός απο τα τζακάκια μας .... ας ανάψουμε και τις καρδιές μας!
Υπάρχουν πάααααρα πολλοί γύρω μας που χρειάζονται μια αγκαλιά μας!
Πολλές φορές και ετσι ....... χωρις λογο!!!!!!!!

14 σχόλια:

Μαρία είπε...

πω πω!!!λιχουδιες,τοσο χρωμα και τοση γλυκα..μα το δεντρακι ειναι πανρμορφο..να σε καλα γλυκια μου..το χεειαζομαστε..φιλια πολλα

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ!!!!!!Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΜΠΟΥΣΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ.ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

marilise είπε...

σε έπιασα ακλώς σε βρήκα και το ημερόλογιο και τα μπισκοτάκια σου έιναι ήδη αναρτημένα στο χριστουγεννιατικο πανηγύρι του tars and icicles σε φιλώ

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΔΕΝΔΡΑΚΙΑ!!!!!!
ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!
ΦΙΛΆΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Ωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!! Θέλω και εγώ μπισκοτάκι!!!! Τέλεια είναι!!!!
..... και το δεντράκι σου!!!!!
Μπράβο , πάντα να περνάτε έτσι καλά!!!

Βάσια είπε...

Μαρια .... Θα σε καλουσα να σε κεράσουμε αλλα τα εξαφανισαμε! Ακόμα και στο Σχολειο τα εμφανισαμε σήμερα για δεκατιανο και ας θελουμε ενα μήνα ακόμα για τα Χριστούγεννα!!!

Νασια ..... Θα το δείτε το μπουστο! Έχω υποσχεθεί πρώτα στον εαυτό μου και μετα στη Ρένα!

Marilise ..... Καλώς ήρθες και σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου!!

Ρένα.... Περιμενω τα δεντράκια σου, περιμένεις το μπουστο μου! Ευχομαι να προλάβω τη διορία σου!

Nena είπε...

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ ,,,,ΤΕΛΕΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ,,,,ΜΠΡΑΒΟ!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πολύ όμορφα τα μπισκοτάκια και το δέντρο που δεν έχω αξιωθεί να δοκιμάσω να φτιάξω,τώρα μάλιστα που μου είπες και ...πολύ δουλειά,την κάτσαμε!
Φιλάκια

χρυσάνθη είπε...

Μέχρι εδώ μοσχοβόλησαν.Τέλεια τα έκανες !!!
Και το δενδράκι καταπληκτικό!!!Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι!Καλή εβδομάδα!!!

Βάσια είπε...

Ευθυμία και Νενα θα ξαναφτιαξω!
Κοπιαστε ....

Χαρά να το προσπαθήσεις το δεντρακι!
Ενταξει εχει δουλίτσα αλλα γινεται καταπληκτικο! Εμεις καναμε ενα χρυσό και το απογευμα βαφουμε και το χαλκινό μας!

Χρυσανθη μου σε ευχαριστω!
Καλη εβδομαδα και σε εσενα!

Φιλια σε ολες σας!

Sophie είπε...

Βάσια μου τι ωραίες λιχουδιές μέχρι εδώ μύρισαν μμμμμμμ!!!!!Γειά στα χέρια σου γλυκιά μου μπράβο!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Πολύχρωμες πεντανόστιμες λιχουδιές!

Ρένα είπε...

Υπέροχες λιχουδιές ,πανέμορφο δεντράκι!!!Νάσαι καλά Βάσια μου!!!!

Ματίνα Σ. είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΣΟΥ... ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΥΣΗ. ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!