Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

ΩΡΑ .... για διάβασμα!!!

Κι ομως ..... ήρθε και αυτή η ώρα!
Η ωρα που το μικρό μου σπουργιτάκι ξεκίνησε το δημοτικό!!
Και η μανούλα σε σύγχυση .... αναμεσα σε οοοολο το υπολοιπο προγραμμα πρεπει να χωρεσουν και τα .... 
" μαμαααααααααά ελα να δεις αν εγραψα σωστά την αντιγραφη"
" μα τι εννοει εδω η κυρια .... χμμμ .... μαμααααααααααά "
" ελα να μου πεις ορθογραφια μαμααα .... εεεε ... μαμαααααααααααά" 

Και η μαμά μετά την σύγχυση περνάει στο .... καμάρωμα!!!
Κουκουβααααα .... αλλα ετσι δεν ημαστε ολες?
Ελα ... ελα πείτε μου! 
Ξερω πως δεν ειμαι η μονη!!!!!

Για εμένα οι ώρες συνεχιζουν να είναι βραδινές .... δημιουργικες .... μοναχικές ....  

Χειροποίητα ξύλινα ρολόγια τοίχου!

Στο 1ο .... φαίνεται η σύγχυση μου χαχαχαχαχαχαχα







το 2ο πιο ..... νοσταλγικό









Καλή συνέχεια με ότι κι αν καταπιάνεστε!!
Έφτασε η ώρα της ορθογραφίας ......



Δεν υπάρχουν σχόλια: