Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Γράμμα στον Αη Βασίλη ....

Είναι οι μέρες του απολογισμού!
Τι κρατάς .... τι αφήνεις να φύγει .... τι δεν ήρθε ποτέ!

Κάθε χρόνο κι εγώ σαν τα μικρά παιδιά περιμένω τον Αη Βασίλη!
Ναι ναι .... ξέρω .... αλλά εγώ τον περιμένω!
Όχι για το τι θα βρω τυλιγμένο κάτω από το δέντρο (αν και δεν θα με χάλαγε καθόλου να με σκεφτόταν κι εμένα μια φορά!), όσο για το τι θα με βρει την χρονιά που έρχεται!

Και φέτος λοιπόν εγώ θα το στείλω το γράμμα μου ...... και εκείνος ας κάνει ότι καταλαβαίνει!!



Αγαπημένε μου Αη Βασίλη, 
                             και φέτος όπως θα διαπίστωσες και μόνος σου ήμουν καλό παιδί! Ναι , παιδί είμαι και η μαμά μου μου έχει μάθει πως δεν είναι καθόλου ευγενικό να διακόπτεις κάποιον! Έτρωγα όλο το φαΐ μου ( και έγινα σαν φοράδα), έπινα όλο το γάλα μου, στην δουλειά μου ήμουν επιμελής!
                            Και φέτος κατάφερα παρά τα νεύρα μου που πάμπολλες φόρες έγιναν τσατάλια να μην σκοτώσω κανέναν! Μεγάλη επιτυχία, δε συμφωνείς; Οικονομία δεν κατάφερα να κάνω .... μη στραβομουτσουνιάζεις ...... δεν είναι σωστό για έναν άγιο .... όταν έρθεις προς τα εδώ θα καταλάβεις γιατί! 
                            Έμαθα πως θα φέρεις και χιόνι μαζί σου! Ναι .... δε λέω .... ωραίο για τις γιορτές .... ταιριάζει .... αλλά βρε Αη Βασίλη μου, υπάρχουν πολύ άνθρωποι που κρυώνουν! Δεν το κρατάς για πουθενά αλλού; Καλά .... ότι θες κανε .... οτι και να σου λέω εγω! 
                            Στο θέμα μας .... φέτος θα είμαι απαιτητική! Είπαμε .... επιτυχία μεγάλη του ότι δεν έχω δείρει κανέναν! Κάτσε .... είσαι και μεγάλος άνθρωπος .... και ξεκινώ και εγώ την λίστα μου :

                    1. ΥΓΕΙΑ παππουλάκι μου πολύ θέλω για φέτος! Στο παιδάκι μου .... στον αντρουλη μου .... στους γονεις μας και στα αδερφια μας .... σε ολα μας τα 1α, 2α, 3α, 4α κλπ κλπ ξαδερφια μας .... σε θειαδες και μπαρμπαδες .... σε συναδελφους και φίλους .... σε γείτονες (νεους και παλιους) και σε συγχωριανούς .... στους συγγενεις όλων των παραπάνω .... γενικώς άνοιξε το τσουβάλι και όταν θα έρχεσαι με το έλκηθρο πασπάλισε παντου!!!!! Σε καθε γωνιά του κόσμου!!!!! 

                  2. ΥΠΟΜΟΝΗ ...... φευγοντας με το έλκηθρο πασπαλισε και απο αυτην! Μας τελειώσε εδω κάτω .... και χρειαζόμαστε και μπόλικη! Μη τσιγγουνευτείς!

                  3. ΚΑΛΟΣΥΝΗ Αη Βασίλη .... δεν ξέρω τι έχει συμβεί .... την καταναλώσαμε όλη;;;;;;; 

                  4. ΧΑΜΟΓΕΛΟ σε όλα τα παιδικά προσωπάκι .... ανεξαρτήτου φύλλου, χρώματος , ύψους, βάρους, κοινωνικού επιπέδου .... 

                  5. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ .... σε όλα τα επίπεδα ... σε μικρούς και μεγάλους .... σε μαυρους και ασπρους και κιτρινους και κοκκινους και δεν ξερω κι εγω ιι αλλα χρώματα ...... 

                 6. Ένα απο εκείνα που στα δίνουν χωρίς manual και κάνουν αγκου!!!!!



                                Μμμμμμμμμμμμμ ....... στην έσκασα ε; Περίμενες πως θα έχει και 7; 

                 Αρχίζω ανάποδα τώρα ....... δε θέλω μόνο να φέρεις .... θέλω και να πάρεις ....... μα τι; με άδεια χερια θα σε αφήσουμε να φύγεις; Ξερεις εσυ .... θα τα μαζεψεις και θα τα θαψεις στο χιόνι .... βαθιά ..... να μην μπορούν να φυγουν ..... 

                 6. Την φτωχια .... πάρτην μακριά ..... όσο πιο μακριά μπορείς! 

                 5. Τον πόλεμο ...... μη σου πω στα πόσα μέτρα θα τον χώσεις .......

                 4. Τις αρρώστιες όλες από μικρά και μεγάλα κορμιά ..... κυρίως από τα μικρά 
Αη μου Βασίλη!!!!!!!!

                 3. Την ηλιθιότητα και την κουτοπονηριά των ανθρώπων που δεν την αντέχω καθόλου! Πρόσεξε .... στο λέω για να με βρεις και την επόμενη χρονιά καλό παιδί!!!!!!! 

                 2. Φέτος θα σου δώσω πίσω και όοοοολους τους πολιτικούς! Εκείνους να εχεις υπόψη σου πως θα πρέπει να τους χώσεις πιο βαθειά και απο τον πόλεμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                 1. Για το τέλος θα σου αφήσω να πάρεις όλες μου τις στεναχώριες του 2015 .... θέλω να μην ξεκινήσω την νέα χρονιά έτσι! Υπήρξαν δυσκολίες πολλές .... απώλειες αγαπημένων ανθρώπων .... αναπροσαρμογές στη ζωή μου! Όμως θέλω να ξεκινήσω την νέα χρονιά με χαμόγελο! Το οφείλω σε εμενα ... στο παιδί μου .... στην οικογένειά μου! 

               Λοιπόν; Τι λες; Θα μπορεσουμε φέτος να τα βρούμε τα δυό μας; 

   Σε αγαπάω να ξέρεις .... γιατί για εμένα σημαίνεις αγάπη και ελπίδα!
Όταν με ρώτησε η μικρή μου αν είσαι άνθρωπος ... της απάντησα πως είσαι άγγελος της αγάπης! 


Το έκλεισα! Και το έστειλα .... για να δούμε!

Να έχουμε ολοι μας μια καλή χρονιά με υγεία και ζεστασιά στις καρδιές μας!! 

Και κάτι για το τέλος : Αναλώνουμε την 1η Ιανουαρίου περιδιαβαίνοντας τη ζωή μας δωμάτιο-δωμάτιο, φτιάχνοντας έναν κατάλογο εργασιών που πρέπει να ολοκληρωθούν, ρωγμών που πρέπει να επισκευαστούν. Ίσως τη φετινή χρονιά, για να εξισορροπήσουμε τον κατάλογο, πρέπει να περιδιαβούμε τα δωμάτια της ζωής μας, όχι ψάχνοντας για ψεγάδια, αλλά για προοπτική...........


2 σχόλια:

Φιλία είπε...

Πολύ ωραίο το γράμμα σου και με βρίσκει σύμφωνη σε όλα!!!
Μακάρι να φέρει ο Άγιος όσα του ζητάς μα και να πάρει αυτά που λες!
Καλή κι' ευλογημένη Χρονιά σε σένα και την οικογένεια σου με Υγεία και πολλές πολλές χαρές...
Φιλιά πολλά

Φιλία είπε...

Καλή κι' ευλογημένη Χρονιά σε σένα και τους αγαπημένους σου, με Υγεία και πολλές Χαρές!!!
Φιλάκια πολλά
ΥΓ. Να δεις που θα τα βρείτε τελικώς με τον Άγιο και μακάρι να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές σου!