Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Σε περιμενουμε .......

Σε λίγες μέρες θα κάνεις την εμφάνισή σου!
Ήδη παίρνεις αγάπη απο ολους μας ..... φαντάσου να γεννηθείς κιόλας!
Η μικρή Φ σε προσμένει όλο χαρά ..... ονειρέυεται πως θα σε παρει αγκαλίτσα, πως θα βοηθάει τη μαμα σου να σου αλλαζει την πανα και να σε σκουπίζει οταν κανεις μπανάκι!
Παιρνει την κουκλίτσα της και κάνει πως την θηλάζει!
Μετά την βάζει να ρευτεί, χτυπόντας την ελαφρά στην πλατούλα!

Βλέποντας ολα αυτα που φτιάχνω, μου ζήτησε να φτιάξω κάτι να στο φέρει δώρο την "μεγάλη" μέρα!
Ενα μικρό album λοιπόν για τα πρώτα λογάκια αγάπης απο ολους οσους σε αγαπάνε!!!!

Εξώφυλλο ...
Θήκη για την πρωτη σου φωτο ... 
και καποιες απο τις εσωτερικες σελιδες ..... 










με το καλό καλό μου να σε κρατήσει η μανουλα στην αγκαλίτσα της!
Εμείς πάντως σε αγαπάμε ήδη παρα πολύ!

Καλημέρα , καλή εβδομάδα και ας ελπίσουμε οτι ο μήνας αυτος θα μας χαρίσει κάποια χαμόγελα!

12 σχόλια:

despina είπε...

Όμορφο!!!!μ'αρέσει που έχει το σχήμα παζλ προτώτυπο!!!!με το κάλό να έρθει το μωράκι!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Τι όμορφη ιδέα τα κομμάτια του παζλ!!! Με το καλό λοιπόν να έρθει το μωράκι γεμάτο υγεία και αγάπη!!!

Ειρήνη είπε...

Πολυ ομορφο και τρυφερο!!!!!!!!Με το καλο Βασια !!!

χρυσάνθη είπε...

Με το καλό να ορίσει και να είναι γερό και δυνατό!!!
Πολύ γλυκό και γεμάτο αγάπη το αλμπουμ!!!

Βάσια είπε...

Ευχαριστώ κορίτσια!
Μάλλον με περιμενε ο μπεμπίνος μας να το τελειώσω!!!!!
Εδω και 2 ωρίτσες ήμαστε σε κατάσταση τοκετού!!!!!!
Αχ τι ωραία........

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα και πρωτότυπο το άλμπουμ σου!!Και η ευχές πολύ γλυκές!!Να σας ζήσει!!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Με το καλό Βάσια μου, όλα να πάνε καλά!!!! Πολύ όμορφο το άλμπουμ σου!!!

Fanypap είπε...

Να σας ζήσει!!! φιλάκια.

Σοφία είπε...

Εχω χασει πολλα επεισοδια...Εισαι εγκυος κουκλα μου;Με το καλο,χαρηκα παρα πολυ!Ντροπη μου που δεν το εμαθα νωριτερα...Με το καλο το νεο νινι!

Βάσια είπε...

Σοφακι .... ειναι δυνατον εσενα να στο ελεγα μεσω του blog μου;
Δεν ειναι δικο μου το νινι ..... αλλα ειναι σαν παιδακι μου .... τοσο πολυ το λατρευω!!!

Κοριτσαρες ευχαριστω!!!!!!

Σοφία είπε...

Ε δεν πειραζει,με το καλο φυσικο το μωρακι κι ας μην ειναι δικο σου!Φιλακια!

Gianna Made Me είπε...

Πολύ όμορφο και τρυφερό!