Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Καρτουλιτσα ......

Αποψε ψιλοχαζολογουσα .... 

Η αλήθεια ειναι οτι άργησα να γυρίσω σπιτι και ο χρόνος μου περιορίστηκε σε εργασία και χαρά που αφορά το σπιτι!
Αμ και αυτες οι ντουλαπες .... αχαριστες ρε παιδι μου ....
Μα να μη μπορουν να φτιαχτουν μονες τους .....

Τελος παντων ....
Πάντα χαζευω ολες αυτες τις καρτουλες που κατα καιρούς φτιαχνετε!
Ειναι τόσο όμορφες .... αλλά για εμενα ακατόρθωτες .... δυστυχως!

Σήμερα θα σας δείξω μια πολύ πολύ ευκολη καρτουλα σε τόνους του ροζ - καφε!


Πολυ πολυ απλή αλλά εμενα μου αρεσε σαν ιδεα ο φελλος!!!!!!!!

Σημείωση : Ε .... οπως λέμε Ελενα!

5 σχόλια:

Ρένα είπε...

Και εύκολη και πολύ όμορφη!!!Μπράβο Βάσια μου!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΒΑΣΙΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ! ΕΧΕΙ ΥΦΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ DESIGN ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΣ!
ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ! ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Βάσια καλώς σε βρήκα! Θέλησα να γραφτώ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ σου αλλά δεν έχεις ενεργοποιήσει το αντίστοιχο γκατζετάκι.Μ αρέσεις και θα επανέλθω...(οχι απειλητικά)

χρυσάνθη είπε...

Απλή, πρωτότυπη και όμορφη!!!!Φιλάκια!!!!

Unknown είπε...

Ιδιαίτερη, πρωτότυπη και πολύ όμορφη η κάρτα σου!!!Το χρώμα τις απτά αγαπημένα μου!!Μπράβο σου!!Και καλως σε βρήκα!!