Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Το παιδί της Αθηνας …..



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθηνα ….. σε ένα διαμέρισμα 100τμ …. Ευτυχως όχι στο κέντρο!
Και λέω ευτυχώς γιατι σαν παιδάκι θυμάμαι κανα 2 οικοπεδα αδεια στην γειτονιά μου!
Μαζευαν χρήματα οι γονείς μας και τα καθάριζαν από τα χορτάρια για να μπορούμε εμεις να παιζουμε …. 

Όμως το κλεισιμο ήταν κλείσιμο. 

Οι ωρες παιχνιδιού περιορισμένες μόνο τα σαββατοκύριακα! Ο φόβος των γονιών μας μεγάλος! Ξεκινησα να πηγαινω μόνη μου σχολείο σε αρκετά μεγάλη ηλικία και παντα με την μεγαλύτερη αδερφή μου! Για να βγω βόλτα μόνη μου …. Ουυυυυυυ μεγαλοκοπέλα πια! 

Το 2005 μου δόθηκε η ευκαιρία να φύγω από την Αθήνα……δεν το σκέφτηκα … ειπα αμέσως το «ναι» …. 
Ο αντρας μου μεγαλωμένος στην επαρχία αλλα πολλά χρόνια κατοικος Αθηνων επέμενε να το σκεφτω! 
Δεν υπηρχε περίπτωση …. Οπου φυγει φυγει!!!!!!!!!!!!!!!!

Τωρα μένω στην επαρχία!

Μεγαλώνω το παιδί μου σε μια μονοκατοικια με 2 στρεμ κήπο!

Θέλω ακριβώς 7 λεπτά να φτάσω στο γραφειο. 


Κάνω μισή ωρα να παρκαρω, ψωνισω, πληρώσω, φυγω από το σουπερ μάρκετ. 


Περπατάω στο δρόμο και λέω τουλάχιστον 10 «καλημέρες» για να διασχίσω μια απόσταση  300μ.


Το πρωί ξυπνάω και ανοίγοντας τα παράθυρα το σπιτι μου απευθείας μυρίζει φύση.


Είμαι 10 λεπτά απόσταση από την παραλία.


Τρώω φρέσκο ψάρι από το λιμάνι και φρέσκα λαχανικά από τον κήπο μου.


Το παιδί μου είναι 3,5 χρονων και εχει δει γουρούνι. Εγω ειδα πρώτη φορά γουρούνι από κοντα το 2005 (γκουχου γκουχου …. Ειμαι γεννημένη το 1979) 


Ξέρω το μικρό όνομα τουλάχιστον ενός υπαλλήλου στην τράπεζα, στο  ΙΚΑ, στην εφορία, στο ταχυδρομείο ….


Το βράδυ μπορώ να μετρήσω τα αστέρια …. Μπορώ να δω ολοκληρο το φεγγάρι και να ονειρευτώ!


Δυστυχώς είναι το μόνο που μας απέμεινε …… είτε ζούμε στην Αθηνα ειτε ζουμε στην επαρχια!


Καλή εβδομάδα να εχουμε!


13 σχόλια:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Ζηλεύωωωωωω!!!!!!!!!!!!!
Πολύ όμορφη κατασκευή και πολύ όμορφη ανάρτηση!!!! Θα ήθελα και πολύ να μένω σε επαρχία!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΕ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ , ΑΠΟ ΠΗΛΟ;
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

Βάσια είπε...

ειναι αλλη αισθηση η επαρχια Ευθυμια .... ειναι αληθεια αυτο!
Μπορει να μην εχεις ανέσεις ή ευκαιριες που εχεις στην Αθηνα αλλά έχεις ααααααλλα καλα!
Μαθαίνεις να ζεις με τα λιγα και απλά!

Ρενακι μου .... ειναι ενα κομματι ξυλο που το εκοψα με σεγκα και πανω ζωγραφισα!

Οσο για τις κρεμαστρες .... μολις ειδα την δικια μου αποφασισα και τι θα της κανω!
Δωσε μου λιγες μερουλες .... ελπιζω να προλάβω!
Αλλα ακομα και αν δεν προλάβω .... σημασια εχει να βαζουμε το μυαλό μας και την καρδιά μας να δημιουργουν!
Φιλια πολλα και απο εμενα!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! είπε...

Μακάρι να μπορούσα και εγώ να μένω στην επαρχία!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!
ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ! ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

Unknown είπε...

Καλέεεεεεεεεεεεε, εμείς είμαστε συναγωνίστριες!!!!!!!!!! Μία τα ξύλα, μια τα στρούμφ ήρθε και η επαρχία και έδεσε το γλυκό, για να μη πω για την ηλικία δηλαδή, εεεεεεεε, γκουχ γκουχ, ένα χρόνο σου ρίχνω μικρή!!! Χαίρομαι που αλληλοβρεθήκαμε!!!
Καλή συνέχεια!!!

Ειρηνη Σ είπε...

Βασια μου ειμαστε '''ομοιοπαθεις''' καιεγω ακολουθοντας την καρδια μου εφυγα απο τον Πειραια πριν 30 χρονια. και ηρθα στην επαρχια και δεν το μετανιωσα
σου ευχομαι να περνατε οσο καλυτερα γινεται και να χαιροσαστε στην ζωη σας

Nena είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΜΕΤΆΝΙΩΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΤΙΜΑΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΡΩΠΙΝΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΗΡΕΜΗ!!!

Βάσια είπε...

Είναι δύσκολα! Δε λέω....εσείς το ξέρετε ίσως καλύτερα απο εμένα! Άγνωστοι μεταξύ άγνωστων ....βοήθεια καμία, δουλειά, παιδι, σπίτι και ούτε ένα λεπτό διαθέσιμο έστω για ένα "ουφ"!!!
Όμως αυτο μας έδεσε πολυ με το παιδι μας!
Μοιραζόμαστε τις χαρές μας, τον πόνο μας, τα προβλήματα μας!
Μπορει να είναι μικρούλα πολυ αλλα "αναγκάστηκε" να δει και να ζήσει πολλα! Στην αρχή με δυσκόλεψε, τώρα το "μακριά και αγαπημένοι" δεν το αλλάζω με τίποτα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι υπέροχα όλα όσα γράφεις!!! Εγώ αντίθετα μεγάλωσα στην επαρχία και σαν παιδί έπαιζα ατελείωτες ώρες!!! (Μάλλον μου έχει μείνει κάποιο κουσούρι!!!) Φαντάζομαι πόσο δύσκολα είναι να μεγαλώνει ένα παιδί έτσι όπως το περιγράφεις!!! Ξέρω όμως πως το να μένεις στην επαρχία έχει και τις δυσκολίες του. Όμως είναι πολύ ωραίο όταν βρίσκεις την χρυσή τομή!!! Να είστε καλά και να περνάτε καλά όπου και να είστε!!! Η κατασκευή σου πολύ όμορφη, υπέροχη!!!πολλά φιλιά!!!

χρυσάνθη είπε...

Βάσια μου υπέροχη η κατασκευή σου και πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου!!!!Εκανες καλά που έφυγες και ζεις στην επαρχία!!Είναι ευλογία να μπορείς να μένεις σε μονοκατοικία με μεγάλη αυλή και να πατάς χώμα και γρασίδι!!!!Αλλα αίσθηση!!!Και η αμεσότητα του κόσμου , πιο αγνή και πιο ανθρώπινη!!!Νάσαι πάντα καλά και να περνάς καλύτερα!!!

KATERINA είπε...

Βασόνι, εγώ δεν έζησα ποτέ στην Αθήνα, είμαι γέννημα θρέμμα επαρχίας και δεν θέλω να βρεθώ ποτέ στο δίλημμα αν θα πρέπει να μετακομίσω εκεί ή όχι!!

Όσο για το καλλιτέχνημά σου είναι καταπληκτικό όπως πάντα!!!

tzeni xr. είπε...

Εισαι πολυ τυχερη!!!!!